Ови подаци се добијају из информација из дневника у апликацији МиССИ

Придружени центар за обуку

Ронилачке локације у близини

Brains Cave

na 10 minuta vožnje brodom od Playa San Juana, nalazi se pećina ugrađena u obalu sa dve dvorane (levo i desno) dubine samo 12 metara. Onaj desno ide malo dalje, ali onaj levo ima rupu na plafonu koja unosi svetlost u pećinu.

Playa San Juan, Gym

U Playa San Juanu možete da ronite obalom iz luke ili da ronite u sred grada u prelepom zalivu pored male teretane na otvorenom. Ovo je takođe mesto odakle potiče ime ronilačkih lokacija. Gotovo uvek isporučuje veliku vidljivost zbog raznovrsnih formacija stena blizu obale.

Fonsalía

Divesite se nalazi između playa San Juan i Alcalá na jugu Tenerifa. Stepenice vode do malog skrivenog zaliva kroz koji ulazimo na mesto ronjenja. Videćete mnogo veoma interesantnih formacija stena, npr. jedna izgleda kao visoka potpetice - možete plivati kroz i ispod pete.

Bahia Alcalá

Ovaj zaliv je 6 km južno od Los Gigantesa na zapadnoj obali, zaštićen od glavnih vetrova veći deo godine. Ovaj sajt može da bude zauzet tokom leta. Ponekad, kada postoji jaka struja, vidljivost može biti loša, a ulaz nezgodan.

El Balito

Спектакуларне стеновите формације, тунели и пећине изненадиће нас на овом месту за роњење. Препоручљиво је то урадити са чамца јер је приступ тимовима хитне помоћи отежан, за сваки случај.

Digger (Sueño Azul)

Ронилиште „Диггер“ налази се испред комплекса „Суено Азул“ у Цаллао Салвајеу, малом селу поред Плаиа Параисо. Улаз је преко мале пешчане плаже, до које се стиже након неколико минута хода низ брдо. Подводни пут води вас директно до олупине копача.

Playa Paraiso

Спектакуларно роњење дуж кањона окруженог стеновитим формацијама. Торцх се препоручује за уживање у анемонама и тамним подручјима на овом месту за роњење.

El Pinque Mushrooms

Место за роњење се налази у заливу Хард Роцк - Плаиа Ел Пинкуе. Улаз и излаз се врши степеницама десно и/или лево дуж хотела Беацх Цлуб. После лукобрана са десне стране спајају се две терасе на дубинама од 3 до 12 метара. Они се завршавају након око 20 минута на две спектакуларне главе печурака.

Black Tip

Ово место је доступно само чамцем и нуди стеновито подручје пуно вијенаца, идеално за истраживање, где можете пронаћи велики црвени корал. Препоручује се употреба бакље.

El Puertito

Ел Пуертито мора да буде међу свима омиљеним местом за роњење на Тенерифима. Веома лак улазак и кратко пливање одводе вас у само 8-10 м воде док затим клизите дуж недуго пре него што вас сретне фантастичан низ водених животиња који живе у овом заливу.