Attersee - Črni most

46 km² in 169 m globoko Attersee je pomembno potapljaško območje v regiji Salzkammergut v Zgornji Avstriji. Večina od približno 25 potapljaških mest se nahaja na vzhodni obali, kot tudi najbolj znana potapljaška lokacija - Črni most. Vhod je na 12,0 kilometru med vasema Weyregg in Seefeld. Za potapljaško mesto je značilen delno navpičen naklon, opremljen z majhno previsno strmo steno, ki na približno 50-55 metrih globine vode preide v nagnjeno melišče. Ime potapljaške lokacije je nastala zaradi lesketajoče se črne vode pod cestnim mostom, ki se nahaja na severnem koncu potapljaške lokacije. Če želite priti do vhoda, morate prečkati Uferstraße (obvodno cesto), ker je nekaj možnosti za parkiranje (približno 3-4 avtomobile) na nasprotni strani ceste. Tu svetujemo posebno previdnost, saj cesto proti severu vidimo le zelo bežno. Takoj po spustu zavijemo desno (obrežje desno rame). Po 5 minutah potapljač doseže prve skale na globini od 5 do 8 metrov. Za raziskovanje najlepšega odseka strme stene ne sledite temu skalnemu robu diagonalno v globino, ampak se potapljajte še 5 minut na približno 8-10 metrov globine naravnost. Počasi strmo padajoče skalne formacije postanejo prava strma stena, ki na sredini potapljaškega mesta sega skoraj do vodne gladine. Na tem mestu je spust še posebej vreden. Najlepši pogled na steno ima potapljač na globini med 20 in 30 metrov. Tu lahko občudujemo navpične gladke skale z majhnimi previsi ali izboklinami. Pri nadaljnjem pogrezanju, kar naj bi bilo rezervirano predvsem za potapljače s tehničnimi mešanimi plini, se stena konča na približno 50 metrih in poteka čez nagnjeno melišče. Zanj so značilni majhni in veliki kamniti bloki, veje, majhna drevesna debla in ene ali druge civilizacijske smeti kot staro kolo. To pobočje se nadaljuje do globine približno 100 metrov, vendar postane bolj položno proti sredini jezera. Potapljač začne svoj vzpon, ko doseže oznako 30 metrov s steno na desni strani in doseže konec formacije na globini približno 25 do 20 metrov - vidno mesto, kjer se stena skoraj pregiba. Če se na tej točki potopite naprej, potapljač jasno prepozna konec mesta potopa na 10 metrih proti severu. Tu ubere obrnjeno smer in nadaljuje vzpon (obalna leva rama) nazaj proti izhodu. V plitvini traja približno 20-25 minut, da pridete na drugo stran. V globini vode približno 5-8 metrov boste v razpokah našli velike burbote. Zadaj na vstopni točki lahko opazujemo tudi eno ali drugo ščuko na ravnini. Čudovito mesto za potapljanje, vredno vsaj 2 ali 3 potopov.